Saturday 25 January 2014

Long time no seee .

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia . Hahaha . Walaowehh . Setahun dah update apa-apa . Buka tutup buka tutup je . Lagi pun siapa nak jengah ke sini pun aku tak tahu . Sebab aku ada blog nie sesaje je . Lebih suka menaip dari bercakap . Manusiakan . Kadang-kadang kita perlu ada masa untuk kita sendiri . Bukan untuk kawan, mahupun keluarga . Maksud aku bukan nak buang keluarga tetapi lebih kepada tak nak membebankan mereka dengan masalah kita . Mukadimah panjang bebenau . Hahahaha 

Nothing pun nak update sini, tetiba tergerak nak menaip panjang-panjang . Sigh . Tak ada kerja sangatkan ? So, aku dah habis belajar last year bulan puasa maybe . Ta hingat akak dik . Then akak cari kerja sementara biasa je as sale assistant, lepas dua minggu resign. Tak tahan gua beb . Lamo benau berdirinye, 8 jam tuh tak gilo kau . Hahaha . Lepas dapat offer kerja admin assistant plak . Manjang assistant jolah, sodih benau hidup akak . Kontrak dua bulan gua berhenti, pun tak tahan jugak . Bos minta sambung gua tak nak beb . Gua cabut beb, mana tahan kerja angkat benda berat-berat, berhabuk bagai . Dah lah gua tak pernah ada experience, tak ada orang ajar plak tuh . Tak ke menangis gua kat situ . 

Alhamdulillah sekarang akak kerja sebagai support manager . InshaAllah tak tukar dah . Amin ~ Hidup pun dah solo . Harap-harap Allah permudahkan segalanya untuk kita semua . Jodoh ? Biarlah datang sendiri . Betul beb, gua tak cari . Hahaha . Yang baik datang dari Allah . Kita tunggu je . Kalau dapat bersyukur, kalau tak dapat Allah tengah cari yang lebih lebihhhhh baik untuk kita . Assalamualaikum <3

No comments:

Post a Comment