Thursday 29 December 2011

KLIA :)

Dia teringat , then suddenly aku pown jadi teringat juga laa . Then , aku pown teringat la untuk tulis blog aku pasal tuh . Haha . Klia ehh ?? Ta pernah pernah aku hantar orang pergi klia , jemput orang pernah . Then hantar plak si Banister nie kat Klia that day 23/12/2011 , sedih je hati . Haha . Nasib ta banjir klia tuh . Ta plan pown nak hantar dia sampai klia , plan smpi kL sentral je . But then suddenly je dia beli 2 ticket klia ekspress . Agak terkejut jugakk laa . Surprise that I never expect . Thank you sayang . Lastly aku senyum jugakk , at least aku orang terakhir yang tengok dia , tengok dia senyum that big . Im glad . Actually agak berat hati , biasa laa . Nak tengok someone yang kite sayang pergi , walaupun dalam jangka masa yang agak pendek je sebenarnya . Nak tengok kiteorang berpisah pergi jalan yang lain lain . Bangun pukul 6.30 pagi . Siap siap , aku pown packing barang barang aku , but bukan nak ikut dia balik sarawak laa . Aku pown plan lepas hantar dia , aku nak balik seremban . Kiteorang naik teksi pergi kL sentral , then from kL sentral pergi klia . Breakfast together kat kfc klia ,then dia masuk pintu perlepasan . Aku pergi escalator , nak pergi klia transit . Nasib naik air mata aku ta keluar . Haha . Cembeng la aku nie . Bukannya lama pown aku ta jumpa dia , around 11 hari je  . But , nak biasakan diri aku dengan environment yang tade dia , so rasa macam susah sikit . Kalau ta , everyday dia je yang kacau aku . Tengok muka sengal dia hari hari . Aku pergi mana mana pown dengan dia jugakk . Pergi makan , balik college sama , pergi kedai sama , tidur je ta sama . Haha . So a week macam tuh , dia tade , so pergerakan aku pown macam automatically terbatas . Dia tade , agak susah aku nak keluar makan , nak pergi mana mana pown aku jadi malas . So , terperap dalam bilik jela aku . Orang ajak keluar baru aku pergi , tuh pown agak susah jgakk . Haha . Bukan aku ta boleh adapt dlm condition yang macam tuh , but saje ngade laa . Then after that , dia pown da on board , aku pown pergi laa amik klia transit plakk . Sampai situ jela . Ta lama pown aku dengan dia . But till now aku belum jumpa dia lagi , sebab dia over amik cuti sendiri . Well, celebrate x'mas kan . Haha . Dia sorang je cuti seminggu , orang lain cuti sehari je . Btw , tape laa . Bukan selalukan . Peace yaww . :)
Nie haa ticket ehh . Nak buat surprise laa konon , but lastly kantoi jgakk .:)


No comments:

Post a Comment