Thursday 5 April 2012

Pergi.

Don't ever expect life to be fair only for you . Kita manusia biasa . Aku bukan bodoh, banggang , malaikat , orang yang ta patut dipercaya, orang yang patut dipulaukan , cakap putar belit , perempuan ta da maruah , aku bukan penipu dan aku jugakk bukan penakut . Kau siapa nak kata aku macam tuh ? Sedar diri sikit . Kau ta sesempurna mana pown . Kau malaikat ke ? Ta semua malaikat tuh baik . Jangan jadi orang yang ta mengenang budi . Jangan hidup jadi kurang diajar . Cakap jangan sebarang cakap . Kau move on, jangan libatkan aku . Move on sorang sorang sebab aku ta hingin nak ada dalam sejarah hidup kau . Sebab aku ta kenal lelaki yang ta reti hormat perempuan macam kau . Jangan kaitkan hal nie dengan agama kalau diri sendiri masih jahil . Aku ta pernah bangga diri yang aku nie ta pernah ada salah pown dengan kau . Aku mengaku salah aku lagi banyak tapi aku buat something , aku make one decision to step away from your life . So that aku ta buat salah lagi dengan kau . Kenapa tuli kan hati dan mata kau untuk tengok semua tuh ? Cakap banyak pown da ta guna . Buang masa . Jangan berhubung dengan family aku lagi . Especially kakak aku . Jangan kaitkan dia dalam hal nie . Jangan ganggu hidup aku sebab aku ta pernah kenal kau . Kau bukan siapa siapa bagi aku sebab kau kenangan yang aku nak padam . You are the stain that i want to erase . Remember this words dude "what goes around comes around" . Ayat yang kau selau guna . Karma tuh selalu adil . One day kau akan rasa balik , every harsh words yang kau cakap dekat aku . Baik cepat atau lambat kau akan rasa . Live your life happily . Jangan ganggu hidup aku seperti mana aku ta pernah ganggu hidup kau . All our memories da lama aku buang . Harap kau paham . 

No comments:

Post a Comment