Tuesday 24 April 2012

You owe me .

I really need u . Just u . No others . I hope u understand . Betul, masa kau untuk aku sekarang semakin berkurangan . Kau sangat dari kau yang dulu . Sangat . Kenapa ? Izit aku ada buat salah . If yess, im sorry . Do forgive me . Mungkin salah aku . Aku cuba perbaiki diri aku sendiri, tapa kalau kau ta nampak . Aku ta salah kan kau tapi aku tahu kau dapat rasa . Tolong hargai . Aku ta minta yang lain da . Swear to GOD aku nak kau yang dulu . Bukan aku ta suka dengan kau yang sekarang , tapi aku lagi selesa dengan kau yang dulu . Yang sentiasa ada bila aku nak . Aku tahu perubahan kau mengikut masa dan keadaan . Aku ta paksa kau berubah mengikut kehendak aku . Tapi aku ta tahu sampai bila aku boleh sabar . Bukan aku da penat, tapi aku sendiri ta boleh predict diri aku . Aku ta nak berubah, aku ta nak benci kau sebab aku sayang kau . Perlu ke aku buat macam tuh sedangkan kita boleh baikkan keadaan asalkan kita sanggup . Kita masih mampu baikkan semua . Aku ta nak nanti benda macam nie jadi teruk . Please . I just need your time . Spend your time with me while im still here . Hati manusia boleh berubahkan . Bila bila masa dia nak, even a second pown dia akan berubah . Sebab dia ta ikhlas buat sesuatu sebab tuh dia mudah untuk buat benda yang lain dan lupakan yang lama . One day u may realize u have lost the moon while counting the stars :)

No comments:

Post a Comment