Monday 10 October 2011

ItsRainingOutThereWithCollegeStupidRules !!

Lately nie , selalu sangat hujan ehh . Hujan tuh kan rahmat . Huhu . Tapi kurang suka larr kami kalau hujan pepagi nie . Satu keje pun susah nak buat . Adehh . Camno nak poie kolej nie haaa . Hujan larr . Payung ada , tapi buat macam tak ada . Malas hoo nak bawak payung . Da la kena pakai kasut , tak boleh pakai selipar plak tuh . Apo la kolej nie , kemain lagi dorang wat rules baru . Bapak banyak pulakk tuh . Dorang banggang larr aku rase . Pakai jeans pun tak boleh sekarang nie . Sakai ke apa ! Dorang ingat kite orang nie anak anak Dato' belaka ke , semua nak kena tukar . Mana boleh baii . Rabak kepala mak den nanti . Rase macam nak boikot je . Haih ! Apa boleh buat , Da terlanjur belajar kat situ kan . Kalau mak aku nie Puan Sri ke , Datin ke , sodap larr cket nak pau kan . Tak kan larr aku nak susah kan ibu semata mata hal macam nie . Memey tak larr kan . Haha . Aduhh !! Sotoi . Pasal ptptn pun boleh jadi masalah . Aku nie da dua sem da tak dapat loan . Abang aku da bising da . Aku jgakk yang kena , pada hal bukan salah aku . Budus ! Bila call kolej tak pernahnya nak angkat . Aku kena lagi dengan abang aku . Sumpah menyesal aku masuk kolej nie . Bagus bagus daa . Tapi management lembab yarr amat . Cube larr sistematik cket . Baru larr ramai student masuk . Nie tak , class hall pun ciput je , tapi nak amik student lagi macam ulat sampah . Sengal ke ape . Kami yang senior nie duduk tersadai je kat depan library tuh macam peminta sedekah . Nak tak nak terpaksa larr kami belajar kat tempat orang lalu lalang tuh . Kalau bising tuh , redha ja larr . Facilities pun banyak gile yang tak lengkap . Kalau dulu mula mula aku masuk , boleh dikire lengkap jgakk larr . Huh ! Sekarang nie macam hareemmm  . Ade kiosk internet , multimedia lab , sekarang nie ada jgakk . Tapi tak boleh gune . Baik dorang buat tempat tikus tinggal je kan . Ada wifi pown tak boleh gune . Baik tak payah kami beli laptop macam tuh . Da la nak gune kat kolej pun limited . Machine machine yang kami nak gune untuk belajar pun tak ade . Macam mana kami nak pandai gune kat practical nanti . Sumpah menyirap . Dari semangat nak belajar , terus hilang semangat aku . Macam mana nak score dalam exam nanti . Ecececece (Yang tuh atas dasar diri sendiri yee Suzy sayang , kalau tak dapat score tinggi tuh maknenyerr ko memang PEMALAS!!) Haha . Memang pun . Sudah larr Suzy . Kau complaint banyak banyak pun kat sini , bukannyarr kolej tahu . Baik kau tulis surat , pastuh masukkan dalam complaint box dekat dengan meja pakcik hussain tuh . Hahaha . Sengal ubi betul aku nie eehh . Tapi kalau aku sorang je yang complaint , yang lain goyang kaki tapi dapat habuan sekali mana boleh derr . Lemak larr macam nie . Sudah sudah Suzy . Huhu . Sorry larr yee . Memey banyak yang aku nak cakap nie , tak kan pernah habis idea aku kalau da start . Tapi aku nak pergi kolej dahh !! Its hard for me to step out my leg going to college !! What to do . Time to go Blog . Ayaiyai Captain !! 

No comments:

Post a Comment