Sunday 9 October 2011

Us ?? Together ....

Hmm . Sambungan dari post aku yang lepas . Kesudahannyarr disini ehh . At last aku declare jgakk dengan dia . Sape ?? Muhammad Nijamuddin larr . Macam mana boleh declare ehh ?? Hmm . Time tuh aku kat Melaka lagi . Aku kerja kat sana dengan makcik aku . Sejak tuh aku selalu jgakk contact dia . Dia pun rajin tanya khabar aku . Pernah sekali dia datang Melaka . Katanya nak jumpa aku . Tapi batang hidung pun tak nampak . Haha . Actually dia datang jejalan dengan family dia . Tak kan nak bawak family dia jumpa aku sekali pulakk kan . Hmm . Dia ada bagitahu kat aku yang dia nak datang Melaka , then aku kata datang jela (Melaka tuh bukan aku punya sampai aku nak larang ko datang . Kalau aku punya , kaya mokcik ui) Bila dia sampai dia mesej aku , dia cakap "Giant Taman Bachang ada ape?" aku jawab larr "Ko tak pernah masuk giant ehh?" Haha . Kononnyarr nak tarik perhatian aku latuh . Nak suruh aku ajak dia jumpa aku larr . Sorry la yee . Tengah kerja la time tuh , bukan tak nak ajak . Hmm . Ada sekali tuh aku mesej dia , aku tanya "Result SPM keluar bila?" dia jawab "Ijam tak tahu la , if Ijam tahu nanti Ijam inform yee" alolo . Sopannyarr . Aku je yang tak tahu sopan santun . Budus !! Then sampai larr tarikh sebenar aku nak ambil result . Dalam masa tuh aku selalu larr jgakk mesej dia . Takut jgakk sebenarnyarr , takut gf dia marah larr doll . Aku balik Seremban naik bus . Sampai terminal member aku jemput pergi sekolah . Rindu sioot dengan sekolah !! (Sebenarnyarr rindu dengan mamat tuh , lama gile aku tak tengok dia) Haha . Sampai sekolah , aku pun pergi larr dewan yang tempat nak ambil result tuh . Aku ingat dia da sampai , aku cari cari larr . Rupanyarr dia larr yang paling last sekali datang (datang lambat macam ada anak kat rumah). Haha . Then aku ambil larr result aku . Wow !! Teruknyarr . Tulah . Kat sekolah tak belajar , angau larr katakan dengan mamat tuh . Tuh yang dapat result excellent tuh . Well hello , tak de larr teruk sangat . Masih boleh cari makan lagi larr dengan result aku tuh . Hehe (Tak nak kalah) . Time result pun kami sempat nak bergaduh lagi . Dia larr ! Aku nak tengok result dia pun tak boleh . Kudukut ! Aku peduli haapa . Aku tengok jela . Wow ! Wow yang nie bagus taw . Result dia sangat sangat okay dari result aku . Congrats ! Aku ingat lagi time tuh dia pakai baju polo warna hijau tua . Hmm . Actually after ambil result dia nak jumpa aku . Sebab nak bagi birthday present(Before result keluar , besday aku taw) . Tapi malangnyarr , dia tak cakap awal awal . Sebab time dia cakap dia nak jumpa aku . Im on my way nak balik Melaka . Memang sedih . Sape suruh tak cakap awal awal . Time kat sekolah tadi sombong tak nak layan aku an . Sekarang nie padan muka dia ! Haha . Aku pun bukannyarr plan nak balik awal . Plan aku memang nak lepak lepak dengan member . Tapi aku touching dengan dorang sebab tuh aku nak balik awal derr . Bawak diri la kononnye kan . Then , nextweek tuh aku balik Seremban lagi . Nak apply to further my studies . Sampai bilo daro uii nak kojo yoo . Haha . Masa tuh aku jumpa kawan sekolah aku , then pergi larr cc nak apply larr . Then suddenly aku cakap dengan kawan aku "Weyh , aku nak jumpa Nijam larr". Kawan aku pulakk cakap larr "Ko mesej larr tanya dia". Aku pun mesej la Nijam . "Kau dekat mana?" Nijam , "Kat rumah larr , baru habis sembahyang Jumaat . Kenapa?" Aku cakap la aku nak jumpa dia . Then dia pun okayy je . Dia pun jemput aku , Fairuz & Azraee .Kita orang pergi lepak dekat Mcd Senawang . Dia belanja kami semua taw ! Huhu . Masih macam dulu jugakk , makin hensem . (Tergoda mak nyah dengan u) . Bergaduh tuh perkara yang sangat sangat wajib between aku dengan dia . Tak lengkap hari aku kalau tak bergaduh . Well , menceriakan suasana la katakan !! Otw nak balik , dalam kereta aku tanya dia "Ko tak ade gf ke ?" Dia kata tak ada . Wahh !! Ada peluang larr . Hahaha . Suzy Gatal !!! Then member aku cakap "Suzy pun single , tak nak ke ?" Aku pun jawab larr "Dia nak ke dengan orang macam aku nie ? Muka pun tak ade" Sedih larr konon . Pasrah !! Tapi aku tak harapkan apa apa pun . Masih simpan larr perasaan kat dalam hati aku nie . Cuma aku tak nak orang tahu je . Then , malam tuh dia mesej aku . Aku pun layan je . Sampai ke pagi . Ntah larr . Malam tuh aku dapat rasekan dia macam nak bagitahu something dekat aku . Tapi bila aku tanya , seboleh boleh dia nak mengelak . Ntah larr . Time tuh macam bukan the real Nijam yang aku kenal . Sebab esoknyerr tuh dia nak pergi PLKN . Then aku korek punye korek . At last dapat tahu jgakk . Dia cakap , "Betul ke apa yang su cakap dalam kereta tadi?" Aku pun buat buat tak tahu larr "Yang mana ekk?" Dia pun malu malu je nak cakap . Eeuuww ! Haha ! Lepas tuh kami declare la (Tak perlu larr cerita detail sangat pasal that moment , malu larr uolls) Haha . Gedixx !! Alhamdullilah . Kami kekal sampai sekarang . Hope aku kekal dengan dia sampai bila bila . Amin~~ Love u always sayang ! Harap awak boleh terima kekurangan yang ada kat Sue ... Sincerely , what wrote here dedicate only for u Muhammad Nijamuddin B Amir Hamzah . 

1 comment: