Friday 21 October 2011

Serabut !

Heee . Lama da ta update blog , busy posting derr . Banyak kerja aku kena settlekan . Harapkan kawan yang posting sekali dengan aku jangan harap larr kan . Sumpah menyirapkan darah aku yang rase macam sirap nie . Masalahnya , nama pown posting or practical sayang . So , this time larr ko nak tunjukkan ko punye skill yang kite belajar setahun nie . Please larr cooperative sikit . Aku bukan suke suke nak tegur korg beb . But , bile korg buat salah , aku yang kena tegur ngn physio . Kenapa aku ta ajar korg , padehal korg yang ta na belajar . Last last aku jgakk yang kena . Pikir kawan sikit larr . Aku just ta na korg menangis kemudian hari . Korg ta na belajar korg pnye pasal , but nanti jangan nak perli perli aku kalau physio puji aku itu & ini . Aku ta pernah na bandingkan diri aku dengan korg . Aku ta pernah nak bangga banggakan diri aku , aku bukan na berlagak pandai . But , niat aku just nak tolong korg . Korg ta nampak tuh sume . Even , aku nie marah macam mana pown dengan korg , aku ta pentingkan diri aku sendiri . Lain larr kalau korg yang pikir aku macam tuh . Selagi aku mampu , aku tolong . But please relevan sikit larr . Jangan larr keep on repeating the same question my dear . One more , bila da gune barang tuh . Pandai pandai larr simpan ehh . Aku nie bukan balaci korg utk kemas barang barang yang korg da gune . Aku diam , korg pandai merajuk . Aku ta kuase larr nak layan rajuk korg . Korg ta pernah pikir perasaan orang lain , apa yang korg pikir , diri korg je . Lama kelamaan aku da naik menyampah dengan korg nie sebenarnye . Fed up . Aku luah kat sini , bukan sebab aku ta berani na cakap depan depan korg . Aku ta na korg terasa dengan aku . But at least , just a little bit . Dont be too selfish !! Gunakan mase korg sebaik baiknya . Jangan na harapkan aku sepenuhnyarr . Yup , physio kate aku best student . But, tuh bukan the one & only point yang aku na bangga banggakan diri aku . Level aku dengan korg sama jerr . Jangan jadikan tuh satu jurang yang sangat dalam . Kita tolong sesama kita . Please be mature . Dont be too childish when the matter become more serious . Im not your babysitter , who always have time to cheer you up . I have my own business to settle down . Please cooperative well with me . Aku ta na berjaya sorg2 . =) 

No comments:

Post a Comment